مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 09:052018-07-21اقتصادي

اعطای تسهیلات با کارمزد 4 درصد برای خرید اقساطی فرش دستباف 


با امضای تفاهمنامه ای بین شرکت سهامی فرش ایران و بانک قرض الحسنه مهر ایران این امکان فراهم شد که خریداران فرش دستباف از تسهیلات خرید با نرخ 4 درصد برخوردار شده و تسهیلات دریافتی را به صورت اقساطی بازپرداخت کنند.

- با امضای تفاهمنامه شرکت سهامی فرش ایران و بانک قرض الحسنه مهر ایران انجام می شود اعطای تسهیلات با کارمزد 4 درصد برای خرید اقساطی فرش دستباف  با امضای تفاهمنامه ای بین شرکت سهامی فرش ایران و بانک قرض الحسنه مهر ایران این امکان فراهم شد که خریداران فرش دستباف از تسهیلات خرید با نرخ 4 درصد برخوردار شده و تسهیلات دریافتی را به صورت اقساطی بازپرداخت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، مطابق این تفاهمنامه بانک قرض الحسنه مهر ایران تسهیلات با کارمزد 4 درصد به متقاضیان خرید فرش دستباف که از سوی شرکت سهامی فرش ایران به این بانک معرفی می شوند، پرداخت می کند که منابع تامین شده برای اعطای این تسهیلات 250 میلیارد ریال اعلام شد.

دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر اقتصاد در مراسم امضای این تفاهمنامه با بیان این که این بانک تاکنون بر یک محصول تمرکز داشته و آن هم اعطای تسهیلات قرض الحسنه به اشخاص حقیقی است، گفت: سعی ما بر این بوده که به تولیدکنندگان خرد تسهیلات بدهیم تا به رونق تولید و اشتغال کمک کنیم و کالای ایرانی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات با کارمزد 4 درصد برای خرید اقساطی فرش دستباف 

اعطای تسهیلات با کارمزد 4 درصد برای خرید اقساطی فرش دستباف